петък, 11 април 2008 г.

Пулса на малкият град

....................Блип, ....................блип, ....................блип, ..........блип, ......блип, ...блип, ..блип, .блип, блип, блип, бип, бип, бп, бп!!!!


Петък вечер е, прибрах се след доставки на вино в Йист Бей, топло е и малко рано за чаша вино. Сложих един Ризлинг от Търговище 2006 г., да се остуди и окосих двора, вместо разходка из града. Сонома е окупирана от добре облечени туристи, и трафика е непоносим за човек като мен, който вече е карал поне 150 км.
Michael Keaton in person! е на днешната реклама, ще го разиграват като мечка цял ден, дано му хареса местното вино.

Пулса на градчето се е ускорил, много лустро брей, мама му стара. Аз ще седя в къщи за вечеря, защото туристите ще излапат всичко между прожекциите, и не ми се чака за маса в Swiss Hotel където се събират местните и даже се пуши защото масите са на тротоара....културно драги ми Уотсън, жалко че пак отказах пурите.


Сонома винаги я свързвам с Копривщица, заради историческите паралели в историята на двата града.

Тук на 14 юни 1846 се провежда малко въстание, с голямо значение и на площада се издига Знамето с мечката, като Калифорния се обявява за независима република. До този момент тя е била департамент на Мексико с името Алта
Калифорния. На север от Сонома, само на 50 мили е Руският търговски пост Себастопол, и още по север Форт Рос.

Винаги съм бил благодарен на съдбата че нито Мексико, нито Русия са успели да задържат Калифорния в техни ръце. О.К., ризлинга вече е студен и Руби ми съобщи че двама от нейните ученици по китара не са се явили на урок, и че и е време за чаша вино.

Няма коментари: